Palailen päivittämään tilannetta täältä reissusta!

14.3. käytiin siis yhdessä kullan kanssa lapsettomuusklinikalla, ekaa kertaa yhdessä!
Ennen käyntiä kultua jännitti tosi paljon että onko sen simpat kunnossa, mä taas olin IHAN VARMA että ne on kunnossa ja että vika on täysin mussa...toisin kävi!

Todettiin että simpoissa oli vikaa, "hedelmöityskyky lievästi alentunut", hyviä, nopeita liikkujia tosi vähän ja määrällisestikin vähän alakantissa... Oltiin molemmat varmaan aika tyrmistyneen näkösiä...!

Sitten: mun ultrassa näkyi että parin edeltävän päivän kivut (kp 20-21) oli ollu ovulaatio! Ihan selvä keltarauhanen oli kehittynyt eikä sellanen kehity mistään kystasta. Eli meidän ajotukset ja ovistestit on ollu kaikissa kierroissa aivan ohi sektorissa! Mutta mikä tärkeintä: minä siis ovuloin!!! :)

Mutta, koska simpat on senverran laiskoja, meille aloitetaan hoidot!!!
 Ensin mulle tehdään munasarjojen aukiolotutkimus ens kierrossa, ja sitten seuraavassa kierrossa eka inseminaatio jos putket on auki.
Huhhuh!!! aika paljon tuli infoa ja asioita, ei olla niistä kauheesti edes kullan kanssa vielä puhuttu. Muutakun että asennutaan henkisesti hoitoihin...

Lääkäri oli toiveikas kuitenkin myös luomukiertojen suhteen, ja kehoitti (kun näkyi selvä, tuore ovulaatio) vielä samana päivänä sänkyhommiin, ja mehän seurattiin ohjeita!:)
Jotenkin mulla silti on sellanen fiilis että tästäkin kierrosta voisi tulla plussa! Kaikesta huolimatta mulla on vahva, toiveikas olo... että se on mahdollista!