Nyt on sitten metotreksaatti- piikki pistetty kankkuun.
HCG arvo oli noussut ja kävin uudestaan ultrassa.  Ei voi mitään, pakko oli tehdä näin.

Oon tänään ollu todella rikki. Oon kertonu nyt asiasta yhdelle ystävälle ja useammalle työkaverille, kaikki on olleet aivan ihania! Oon saanut NIIN paljon ihanaa tukea heiltä ja myös TEILTÄ rakkaat nettiystävät!!! Tuntuu että vihdoin tää suru tulvii yli ja oon saanu luvan surra!!!!
....Itkemisestä ei taida tänään tulla loppua...

Ultraan mennessä pyyhin poskille valuneet meikit ja koitin tsempata. Lääkäri ja hoitaja olivat kuitenkin niin empaattisia ja ihania että itkukshan se meni kuitenkin. Puhuttiin myös koko projektista, miten rankkoja ylipäänsä on hoidot, ja että jos yhtään tuntuu, niin pitää jäädä sairaslomalle. Voimia tarvitaan vielä paljon myöhemin tässä projektissa, nyt ei tartte olla urhea jos on kipeä.

Kiitos kaikille jotka olette mua tukeneet, se merkitsee mulle todella paljon!
Vetäydyn nyt hetkeksi tän suruni kanssa, ja palaan kommentoimaan kun voimat palautuu.