Kiitoksia kaikille kommentoijijlle, tippa linssissä oon lukenut teidän onnitteluita!!!

En oikein vieläkään uskalla iloita tai tuuletella tästä plussasta.... Viiva oli aluksi niin haalea (ja olin TÄYSIN oireeton) että olin ihan varma että kyseessä on joku kemiallinen raskaus... Eilen onneksi testiviiva oli jo lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva, ja alan VÄHÄN päästä tästä jatkuvasta epäuskosta. Lisäksi tisut on tulleet kipeiksi, joten uskon että HGC on nousussa. Taustalla kummittelee myös pelko aiemmin kokemastani kohdunulkoisesta raskaudesta.

Vaikka oon yrittäny ajatella positiivisesti että ainakin PAS onnnistui (!), niin silti en suostu tuulettamaan ennen kun nään ultrassa että siellä on jotain, ja oikeassa paikassa. Oon ollut ihan sydän sykkyrällä epätietoisuudesta ja pelosta. Mietin jo kauhuissani, teenkö koko odotusajasta itselleni ahdistavan, jos mietin vaan pahimpia vaihtoehtoja...

Ultraan on vielä pari viikkoa, jotka yritän ottaa rauhallisesti ja totuttautua ajatukseen että olen(ko?) todella raskaana, 2,5 vuoden odotuksen jälkeen...