Inssimeiningillä lähdettiin liikenteeseen tässä kierrossa. Kontrolliultra tehtiin eilen, ja siinä möllöttelikin molempien yllätykseksi jo 20mm follikkeli! Limiskin oli jo 8mm joten ovulaatio on lähellä!

Olin ihan ihmeissäni! Yleensä ovis on tullut vasta kp 18-21, tai vielä myöhempään, ja nyt on vasta kp 14!!!
Lääkäri sanoi että varmaan huomenna tai ylihuomenna on ovistesti positiivinen, ja siitä johtuen mahdollinen inssi ajoittuisi viikonlopulle, eli jää tekemättä tässä kierrossa. Pöh!
Mä olin että "niin varmaan, ei se ovis tuu kun vasta ensviikolla..."

Mutta, tänään oli ovistesti yllättäen plussalla (ihana toi clearblue, ei tartte arpoa) !!!
Olinkin ihmetellyt kun rinnat oli parina aamuna arat, jotain ihan uutta mulle.
Jospa mun hormoneissa on jotain erilaista tässä kierrossa, jospa ovis olis oikein hyvä ja jospa mahollisuudet tsänssiin tässä kierrossa paremmat...!? Voi jospa!

Eli ei muutakun luomua kehiin, onneksi on vielä vapaa viikonloppu!
Rapujuhlat tosin tulossa, siinä oikeassa tarkoituksessa. :)
Toivotaan että kuun lopussa saadaan juhlia myös sen toisen rapuprojektin merkeissä.