Viimeaikoina oon alkanut todella nauttia tästä raskaana olemisesta. Tunnen suurta ylpeyttä pyöristyvästä masusta, ja olen tavattoman onnellinen masussa säännöllisesti tuntuvista potkuista.

Tunnistan itsessäni muutoksen kohti tyypillistä, vähän pehmopäistä odottajaa, jonka ajatukset vähän väliä harhailee kaikenlaisissa vauvatarvikkeissa, pienissä käsissä ja jaloissa jotka muistuttavat pienestä vatsassa kasvavast ihmeestä.

Olen huomannut myös muutoksen vauvoja ja toisia raskaanaolevia kohtaan. Uskallan jutella vauva-asioista, odotuksesta, tuntuu että olen päässyt siihen "sisäpiiriin", jonka ulkopuolelle olin niin katkerantuntuisesti jäänyt.

Kaikki on mennyt toistaiseksi hyvin, ja vähitellen luottavaisin mielin mennään kohti joulukuuta, jolloin meistä toivottavasti vihdoinkin tulee pieni perhe!!!:)

T: Miilu ja Pakkasneiti rvk 26+3